![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiCNCZSMm7Q-jgaVgK3N-JJc0c5EHWees_OfNnzA-rBGLyBLfvnsN6wbVUwA5lS2Xb4_2JnUjisWdrHnGFhRksmbeeKTGn8OHKT9ykRY2jXpXnty5JRQ5dFMllVUNMOZT9e5u_lnb2wZCI/s400/IMG00034-20101207-1033.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgtHtgDGC1D_RKzWDqM6ozu8F8DrzxvOibNblcnk9kLDvXBVFihm18S7v3U2Lux1DozAEGcITkA_EnL5QTaf3zD1Ln10eGCK-q4Rm6HYNFPDclc74X1WCdcw0T5rtVHI3N_oW5cI9mJwYM/s400/IMG00035-20101208-0958.jpg)
"Welk idee knalt eruit?" dat komt aan een kaartje te hangen wat wij aan dit vuurwerk met de naam IJsfontein gaan bevestigen. Het komt op de bureaus te liggen van een heleboel Achmea medewerkers. Onderdeel van een campagne over "Het beste idee om pensioen uit te leggen aan de Nederlander". Natuurlijk laten wij niets aan het toeval over en werd het uitgetest bij Enof in de keuken. Een paar dagen daarvoor was in een voorselectie de short list van 5 ideeën al samengesteld, samen met het kernteam van de klant waaronder Edwin van der Reijden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten